Třetí prázdninovou středu se v Plzni sešli automodeláři s modely seriálu Honda PR/24 na letním Warm-up závodě. Závodníci se rozdělili do dvou skupin podle aktuálního pořadí v celorepublikovém seriálu modelů Honda PR/24, ročník 2020.
Vývoj pořadí B skupiny byl už po několika minutách jízdy ovlivněn hromadnou havárií více modelů způsobenou závodníkem Vladimírem Procházkou, ze které vyšel značně „pošramocen“ favorit skupiny Jaroslav Jäger, do momentu havárie s nejrychlejším modelem jasně ve vedení závodu. Jäger byl následně nucen opravovat model postižený vibracemi, měnil zadní osu, a během závodu už nezasáhl do boje o vítězství celkově, ani ve skupině.
Uvedená havárie vynesla po první jízdě do čela závodu juniora Tondu Linharta, který následně udržoval vedení ve skupině s náskokem jednotek kol až do páté jízdy. V páté jízdě viník havárie z první jízdy B-skupiny Vladimír Procházka úžasně a nečekaně změnil závodní strategii a začal zajíždět jedno nejrychlejší kolo závodu za druhým (časy okolo 3,1s na kolo) a nejlepším dosavadním výkonem v jedné jízdě se probojoval do čela B-skupiny s celkovým náskokem 5 kol.
V šesté a sedmé jízdě podali první Vladimír Procházka a druhý Tonda Linhart identické výkony, do poslední osmé rozjížďky B-skupiny Vladimír Procházka nastupoval s náskokem čtyř kol. V poslední osmé jízdě této B-skupiny ale pro změnu zcela uvolnil možnosti svého modelu junior Tonda Linhart a během poslední pětiminutové jízdy B-skupiny postupně stahoval náskok Vladimíra Procházky tempem přibližně jedno kolo za minutu. Minutu a půl před koncem jízd junior Tonda Linhart dojel v součtu celkového pořadí dosavadní výkon Vladimíra Procházky, ale místo aby ho předjel, vypadl z drážky a ztratil celé kolo. Bylo zřejmé že junior Linhart má v poslední jízdě rychlejší model, ale nervy pracují. Přes vypadnutí a psychický tlak poslední jízdy nakonec dokázal relativně nezkušený plzeňský junior Tonda Linhart zkušeného V. Procházku dojet a 30 sekund před koncem poslední jízdy i předjet v celkovém součtu a vyhrát nájezdem 84 kol v poslední jízdě B-skupinu o pouhá dvě kola.
Specifikem plzeňského letního Warm-up závodu závodu Honda PR/24 bylo povinné použití pořadatelem dodaných kol z tvrdé směsi, která umožňují rychlejší jízdu modelu v přímých úsecích, ale zároveň trvá alespoň 20-30 ujetých kol, než se kola po startu závodu zahřejí na provozní teplotu. Zatímco pořadí v B-Skupině bylo ovlivněno haváriemi v úvodu závodu, než se kola zahřála, závodníci z A-skupiny výše umístění v celkovém pořadí Honda seriálu si pohlídali riziko první jízdy na studených kolech a k hromadné havárii nedošlo. Klidnou první jízdu využil domácí Aleš Linhart a na dobře zajeté zelené dráze si vybudoval výkonem 84 kol náskok nad konkurenty. Hned v druhé jízdě A-skupiny se ale ukázalo „kdo je na Budíně králem“ a domácí favorit Pavel Heřman se posunul kvalitním výkonem 88 kol podle očekávání do čela závodu s časy okolo 3,1 sekundy na kolo. Zatímco situace v čele závodu byla jasná a Pavel Heřman v pohodě vedl závod po dalších 5 rozjížděk, za ním se rozhořel vzrušující boj o třetí místo. Závodníci Luděk Piskač a Josef Čechura byli postiženi drobnými technickými problémy, díky kterým se od vedoucího Pavla Heřmana těsně sledovaného A.Linhartem vzdálili v součtu o zhruba 15- 20 kol, ale jejich vzájemný souboj o třetí místo byl strhující: byli ve stejném kole po třech, pěti, i po sedmi jízdách A-skupiny! Ve prospěch Luďka Piskače hovořil rychlejší model, kdy byl schopen zajet o 0,1 s rychlejší čas na kolo než Josef Čechura, který ale vůbec nepadal z drážky a zajížděl vyrovnané časy.
Vyrovnanost také rozhodla o třetím místě, kdy Luděk Piskač v poslední jízdě, do které nastupovali společně s Josefem Čechurou s nulovým rozestupem, na rychlé žluté dráze několikrát vypadl a Josef Čechura získal pravidelnou jízdou celkové třetí místo v A-skupině i v závodě. O celkovém vítězství v závodě se rozhodovalo v sedmé a osmé jízdě mezi Pavlem Heřmanem a Alešem Linhartem. Oba závodníci jeli v sedmé jízdě na srovnatelných vnitřních drahách, Aleš Linhart ale dokázal využít dobrého stavu kol svého závodního modelu, stáhl celkový náskok Pavla Heřmana a získal před poslední jízdou náskok dvou kol v celkovém pořadí. Nicméně nebylo jasné, zda bude tento náskok před poslední jízdou dostatečný: Pavel Heřman měl v poslední jízdě výhodu lepší dráhy, kdy Aleš Linhart končil na nevýhodné krajní červené dráze. Vzhledem k ojetým kolům Pavla Heřmana ale dokázal Aleš Linhart držet i na horší dráze shodné tempo se soupeřem, jezdil po celou 5 minutovou rozjížďku v závěsu několika metrů za soupeřem a drobný náskok několika kol před poslední jízdou proměnil ve vítězství v A-skupině i v celém závodě. O celkovém vítězství tedy nerozhodl absolutně nejrychlejší model Pavla Heřmana na jedno kolo, ale vyrovnanost Aleše Linharta, který v každé jízdě zajel nad 80 kol. Speciální poděkování patří rozhodčímu plzeňského závodu Josefu Valentovi!